when my world is falling apart, when there's no light to break up the dark, that's when i look at you

Hejsan!

Har legat ute på balkongen i flera timmar, tror jag råkade somna ett tag, haha! Och nu har jag precis varit på Åhlens och Lindex oxh köpt lite nytt smink+borstar. Nu ska jag ta mig något att äta, inte ätit frukost eller lunch blir alltid så på helgerna för mej.. inte bra. Sen vid fyra drar jag och tränar, har fan inte tränat på evigheter. Först var jag ju i Luleå och sen i London, och sen blev jag ju sjuk... men nu ska jag träna, och är riktigt taggad! Men i alla fall, ikväll för vi en middags gäst och så, tror det blir grillat. Gott! Men hör såklart av mig senare under dagen, ha det bäst! ♥



Lite halvt cp, men det får väll gå.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0