when i see your face, there's not a thing that I would change

Hejsan och "godmorgon"!

Igår somnade jag vid två tiden, efter ett samtal med Lina och lite messande med en annan ;) Vakande halv tio, och nu har jag städat vid mitt smink och hår produkter, nu väntar jag bara på att pänslarna som jag rengjort ska torka så jag kan lixa lite till. så skönt med söndag ändå, går runt i mjukisbyxor håret i en svans och no make up! Dagen idag kommer bestå av lite pluggande och en sväng till Åhlens. Fint väder är det också, ska nog ta och gå och lägga mig på balkongen ett tag. Men jag hör av mig senare under dagen , så hoppas ni kommer få ne underbar dag. Ha det bäst! ♥



yesterday.

Puss!

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt fin söndag!!!

vad gör du? :)

2012-05-13 @ 14:25:26
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0