this is the part of me that you never gonna ever take away from me

Hejsan!

För det första, förlåt för uppdateringen åter igen. Men har faktiskt inte haft tid... orkar häller inte berätta vad som har hänt medans jag inte bloggat. Men livet är jäkligt bra nu i alla fall, allt ni behöver veta... Men i alla fall, idag blev det ju shopping som ni kan se i inlägget under. Och imorgon blir det inte görnan som det var tänk utan vi tar det på söndag istället. Så imorgon blir det troligvis att träna sen vet jag inte ritkigt.. planera veckan lite och sådära. Hoppas i alla fall att ni har haft en underbar dag och att ni kommer så sova super gott, nu ska jag krypa ner i sängen, messa med lite folk och sen sova. Ha det bäst! ♥



puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0