there'll be no sunlight if i lose you baby

Hejsan!

Nu har jag pluggat lite till SO-provet, och det känns sådär. Kan nog gå hur som helst... Nu har jag för ett tag sen tagit mig en dusch och n sitter jag och kollar på big brother. Imorgon är även sista dagen i skolan innan jag tar helg! För på onsdag har vi operationdagsverke- då vi ska göra något vi ska få pengar av och skänka till barn i typ Afrika tror jag att det var...? Själv så ska jag ta tvättstugan nästa gång (onsdag) så det är chill, och sen på torsdag och fredag är man ju lediga. Riktigt najs alltså! Dock är det en rätt jobbig dag på skolan imorgon, men det får man väll stå ut med. Hoppas i alla fall att ni har haft en underbar dag, ha det bäst och sov gott! ♥



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0