tack vare dig somnar jag med ett leende på läpparna♥

Hejsan!

förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men orkade verkligen inte. Ligger fortfarande hemma och är sjuk, hoppas jag är frisk till helgen för då blir det grönan med sofia om det är bra väder. Har inte varit där sen de öppnade den här säsongen... Men i alla fall, liger nu i sängen dricker te, kollar MTV, och chattar med härligt folk. Måste även försöka plugga lite idag, för om jag ska till skolan imorgon så har jag ett SO-prov. Men just nu känns det inte som det, hostar ,har feber och ont i hela kroppen, pallar inte med det mer.. men jaja, hoppas ni har det super bra och jag ska försöka uppdatera bra. Kanske en v-logg ikväll? Ha det bäst! ♥



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0