jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömmt dig en vacker dag

Hejsan!

Dagen idag har varit najs, finns dom personer som verkligen får mej att må bra. Massa ♥ till er! Skolan var riktigt bra, faktiskt. Fattar nu, efter att ha varit bort så länge att min klass och specielt två tjejer(ni vet vilka ni är) är helt underbara, inte en dag utan att man inte får sig ett gott skratt! Sen fick man även en chokladboll, som inte satt helt fel inte. Herre gud, vad mycket possetivt det blev, men det är ju bra det. För en gångs skull... Men ja, nu har jag precis ätit en liiiite sen middag, och nu sitter jag och messar med min fina vän Lina. Väntar på att big brother och BRÖLLOPET ska börja! :D Men ja, hoppas att ni har haft en grym dag, min har i alla fall varit suuper bra. Ha det bäst! ♥



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0