Godnatt!

Hejsan!

Nu har jag tvättat ansikte, borstar tänderna och nu ligger jag ner bäddad i sängen och messar med lite folk. Nån som har värsta festen utan för mig eller nått så inte det lättaste att sova direkt, men hade tänk försöka nu i alla fall. Drack även en red bull för ett tag seb , vilket kanske inte var det smartaste..Hoppa i alla fall att ni har haft en underbar dag och att ni kommer få sova super gott (om ni inte redan gör det) och imorgon ska jag verkligen sova ut så vi får se bär första i lägger kommer upp. Men ni kommer i alla fall få lite bilder från London, och grattis till Loreen son vann hela Eurovision song contest! Ha det bäst!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0