why am i crying?

Hejsan!

Dagen idah har näst intill bara bestått av pluggande... SO grejen är klar, kan typ det jag ska säga också så det känns skönt. Har även pluggat lite engelska, och nu på kvällen kommer jag på att jag varit borta en gång då dom gjorde ett matte prov och har såklart glömmt matte boken i skolan. Men ja, det blir ändå att gå på omprovstillfället i morgon och göra så gått man kan. Så börjar då halv nio istället för halv tio, inte kul direkt! Men ja, nu har jag för ett tag sedan tagit mej ett bad och ätit kinamat, har precis målat naglarna också. Lite halft blåa fick dom bli. Och förlåt igen för KASS uppdatering. Men nu ska jag kolla lite tv, sen sova. Ny vecka nya tag! Ha det bäst! ♥



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0