varje gång jag blundar är det dej jag ser

Hejsan!

Vid åtta så gick vi ner till våra grannar som har jämnåriga barn som vi i våran familj. Vi typ snackade och sen kollade jag och ett av deras barn på en film, nu kommer jag dock inte ihåg vad filmen heter men den var verkligen gryymt bra!kan föröka få fram vad den heter. Vi gick hem vid halv tolv och nu har jag suttit och chattat med folk och nu är jag suuuper trött så sja gå och prosta tänderna ta bort sminket osv och gp och lägga mej. En dag i morgon också ju, hoppas att ni har haft eng rym dag. Ha det bäst! ♥



Förlåt men orkade inte börja föra över bilder, hoppas ni klarar er...

Puss!

Kommentarer
Postat av: denise

najsigt! ja, ta gärna reda på vilken film det var :)

2012-03-31 @ 09:36:14
URL: http://deniseleijonmarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0