test

Lovar du att vara ärlig?: yes
Du heter? :Sandra
Beroende av? : mobilen , facebook dom jag älskar
Vad behöver du mest just nu?: massa!
Vad tror folk om dig? : vet faktist inte... vad tror ni om mej? ;)
Hur imponerar man på dig? : Haha, vette fan!
Brukar du skratta för dig själv?: ja!
Var bor du? : stockholm
Trivs du där? : inte just nu, men kommer bli bättre inom kort framtid!
Vad har du för mobil? : Iphone 4s
Nästa mål i ditt liv? : Bra betyg, trivas i min *** *****
Hur svarar du i mobilen? : Hallå?
Vem ringde du senast? :mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: skti i det du
Antal timmar sömn inatt? : 6-7
Sov du ensam? : ja
Brukar du komma i tid? : oftast, ja
När mår du bra? : När jag har dom jag älskar i min närhet...
När blev du fotad senast?: Igpr
Hur känner du dig nu? : ledsen,sårad men ändå taggad och sjjjukt peppad!
Vanligaste färg på dina kläder? : Svart
Vem saknar du? : Lina och Celinn, mest! ♥
Favorit dryck på morgonen? : Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig? : olika
Är du blyg? : Ja, för nya personer eller personer jag inte känner mej tygg med
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? : Haha, gå ut utan smink typ.. ;)
Är du nöjd med ditt liv? :för tillfället, njjja. Men snart blir det för hoppningsvis perfekt!
Vad är det värsta du vet? : Dryga perosner, folk som inte står för vad dom sagt/gjort,falska personer osv osv
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? : Beror helt på!
Vad längtar du till? : Sommaren, mina underbara vänner uppe i norr! ♥
Har du bra vänner och äkta vänskap? : Yes!
Vad är det finaste du fått? : oj.. vet faktist inte
Om fem månader? : Är allt bra
Om ett år? : Går jag i nian, förhoppningsvis med bra betyg och med nya kompisar
Du samlar på?: Nothing
Vem ringer du när du är arg/ledsen? : Celinn eller Lina
Har du strumpor på dig nu? : ja!
Är det okej att gråta? : nej? jo, klart att det är!
När grät du senast? : eh, igår? nej förgår kanske det var? Höll dosck på att börja gråta idag (lycka)
vart var du när du grät? : Hemma.(idag var det ute på stan, hahaha!) 
Bär du glasögon eller linser? : Nope
Är du bra på att laga mat?:  klart!
Är du flygrädd? : nej
Tror du på ett liv efter döden? ja
Bor dina föräldrar tillsammans? yes
Vilken ögonfärg har du? Blå/grå/grön
Röker du? nej
Vad är det viktigaste i livet? Vänner ,kärlek , Familjen
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ja
Är du singel? Jo
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? nej
Hånglat med fler än 50 pers? nope
Gjort något riktigt dumt? ja?
Gjort något du verkligen ångrar? klart!
Åkt ambulans? nej
Åkt polisbil? nepp
Gjort nåt olagligt? nej
Fått din mamma att gråta? nej (?)
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? haha ja
Tar du droger?nope
Vilka kläder sover du i? I ♥ Justin Bieber t-shirt och trosor ;)
Vad hatar du verkligen? dom.
Är du ensam hemma nu? Nej

JAG HAR:
Digitalkamera? Jo
Telefon på rummet? nej
Egen dator? Ja
Bra kompisar? Bästa!

SENAST SOM:
Sov i din säng? vet inte
Såg dig gråta? vet inte?
Fick dig att gråta? dom
Du delade en dricka med? eh,syster?
Du gick på bio med? hm.. pappa kanske det var?
Skällde på dig senast? mamma/pappa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? yes
Kramat någon? yes
Pussat någon? nej
Köpt någonting? ja
Sjungit? alltid!
Saknat någon? japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0