släpper bomben!

Hejsan!

Nu tänkte jag släppa min "bomb" som jag har gått och hållit för mej själv ett tag. Men nu vet alla som borde veta så nu känns det mer rätt att skriva ut det här.
Jo, det är nämligen så att jag ska byta skola, av flera andledningar. Men dom flersta har väl kanske märkt att jag inte har varit på toppen humör dom senaaste veckorna och så- Så nu blir det att byta skola och jag byter redan imorgon! Jag är så sjuukt taggad på att få träffa nya människor osv. Tror och hoppas på att det kommer bli grymt, alla värkar skit snälla och skolan verkar bra så det kommer säkert gå bra. Så nu var den "bomben" släppt, kanske inte en suuper stor grej men ändå. Och nu vet man vilka som faktiskt´bryr sej om en. Tack för alla era stöttande ord och kramar idag, ni vet vilka ni är!

Nu har jag i alla fall tränat, dagit mej och dusch och preis lagt på luren efter ett samtal med världens finaste och bästavän Celinn. Pratade om allt mellan himel och jord och planerat lite till valborg och sommaren. Skönt att få snacka lite med någon man verkligen litar på- Jag älskar dej vännen.
Hoppas att ni har haft en grym dag så hörs vi mera imorgon då "mitt nya liv" börjar. Ha det bäst! ♥



Puss !


Kommentarer
Postat av: Sanna :)

Hahaha Sandra jag trodde du menade "fis" när du sa bomb... Omg

2012-03-29 @ 22:22:20
Postat av: Bella

Neeeej!!! Du skojar??? :O Hur ska vi klara oss utan dig??<3

2012-03-31 @ 01:54:57
URL: http://finestlight.se/izabellathorsell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0