saknaden är stor

Hejsan och godmorgon alla söta bloggläsare!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat nästan någonting dom senarste dagarna (så brukar det inte vara) "kan" även inte säga varför, eller vill inte. Men det händer lite saker just nu, men känns helt okej nu eftersom att jag vet att jag kommer få komma till Luleå den 29 April bijetter bokat och allt. Najs! Idag börjar jag skolan tio i tio, så jäkla skönt. Sen denna vecka så har vi även special-vecka. Slutar kvart i ett varje dag, oftast tidigare eftersom lunchen komemr direkt där osv. så idag slutar jag tio i tolv så har bara en lektion, bild i två timmar.. Efter skolan går jag och köpter lite lunch, går hem och sätter mej och pluggar sjukt mycket engelska, prov imorgon! Men hoppas nu att ni kommer få en grym dag, och uppdatering ska vara bra idag. Ha det bäst! ♥



Puss!

Kommentarer
Postat av: Elisa

gilla gärna min sida --> www.facebook.se/ElisaJenBlogg :) ALLA som gillar blir länkade med sin headerbild imorgon :) :)

2012-03-20 @ 09:20:49
URL: http://wwww.nattstad.se/ElisaJen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0