mitt hjärta är öppet och alla bara strör salt

Hejsan och godmorgon!

Vkanade vid kvart i sju och nu har jag gjort mej gått som klar, vid halv nio börjar jag dra mej mot skolan för att ha slöjd,matte och engelska prov. Slutar kvart över tolv idag. När jag kommer hem blir det att äta lite lunch, sen troligen plugga lite SO och städa rummet, ett måste! Nu ska jag bara kolla lite facebook och bloggar sedan bortsa täderna osv. Ha det bäst!♥

Dagens:



Jenas-DrDenim Linne-Ginatricot Kofta-Primark(London)

Puss!

Kommentarer
Postat av: moa

bloglovinbyte?

kommentera vilket nummer du blev så gör jag detsamma sen!

2012-03-21 @ 08:27:08
URL: http://moamattiisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0