freaking awesome day!

Hejsan!

Min dag idag har varti awesom, (för att vara tisdg :D) For i väg på morgonen då som sakt, sen blev det lunch med pappa och det var verkligen suuper gott! Till skolan och hade hemkunskap ,där det blev mindre gott. Hem och gjorde inte mycket alls, sen vid fem så for jag,pappa och syster först och åt på donken (åt ute lunch och middag, busigt!) Sen gick vi på bio, vi såg "Kvarteret skatan reser till Lahom " . Den var faktist mycket bättre en jag trodde, och flera skratt blev det ju.4/5. Och nu är jag hemma och har sett på "Top model Sverige", jäkligt synd att Rebecca åkte ut... Imorgon på skolan har vi även en special-dag. Eftersom att jag går i drama klass så har vi övat till en pjäs och imorgon ska vi visa upp den för förälrar sen på Torsdag för klasser. Men tar det mera imorgon. Hoppas att ni har haft en grym dag, ha det bäst! ♥




Puss!

Kommentarer
Postat av: anna fahlgren

Hejsan! Det är så att jag har ett sammarbete med designbyMW och får därför möjligheten att lotta ut ett valfritt smycke från hennes webbshop, är du intresserad? Anmäl dig i så fall här! http://fahlgrenanna.blogg.se/2012/march/vinn-ett-smycke-fran-designbymw.html#comment

2012-03-27 @ 21:31:01
URL: http://fahlgenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0