från åtta till åtta

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan från åtta på morgonen till åtta på kvällen. Hela dagen fram till tre så har vi sepat, sen slutade vi. Jag och Minna gick till Ica och köpte lite saker, sedan upp till aulan där dom flesta var tog det lungt till klockan fem då vi började igen, föreberedelser på hög nivå och alla var super nervösa (även jag, med det släppte så fort vi började) lite uppvärming och så innan det var daks för uppsler för föräldrar osv. En tjej i min grupp var sjuk och hon är rätt många roller så fick ta en av dom, men ja det gick ju bra eftersom jag fick träna på dagen. Tycker själv att det gick helt okej, utom att jag typ höll på att tappa min peruk närjag spelade Guldlock... haha! Ja , sen snavkade vi lite med drama läraren osv. En bra men jäkligt jobbig dag, har sjukt ont i fötterna. Imorgon så är det uppspel för olika klasser, men först en NO-lektion.  Hoppas att ni har haft en grym dag . Nu är jag sjukt trött efter alla timmar i skolan så ska ta gå och lägga mej så att jag orkar upp imorgon för ännu mer teater. Ha det bäst! ♥



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0