det enda du har gjort är att slita mej isär

Hejsan!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och har ont i magen... Jag taggar sjukt tills imorgon då jag och pappa (kanske syster) ska ut på stan och verkligen shoppa loss, hoppas jag! Har så sjukt mycket jag vill ha/behöver. Massa fian tröjor/linnen som jag har sett jag vill ha från ginatricot, nya Dr Denim skulle inte häller sitta fel, ett par nya skor och en ny jacka skulle jag faktist också behöva.. Men visar såklart allt imorgon. Tror också att jag har bränt mej lite i ansiktet, somnade i solen när den var som starkast,bra jobbat Sandra! (ja,jag pratar om mej själv i tredjeperson...) Men ajja, hoppas eran dag har varit grym, vi hörs mera imorgon. Ha det bäst !♥



Lite haft sepe, men så är det ibland!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0