boyfriend

Hejsan!

Skolan rullade på bra, avslutades med ett utvecklingssamtal som ja, var sådär. vid sju drog jag och tränade och nu har jag precis tagit mej en dusch. Imorgon väntas en spenande dag, kom dock på att jag inte kan skiva på bloggen imorgon vad det handlar om eftersom att alla som borde veta inte vet än och då vill jag inte att dom ska få reda på det via bloggen. Ja ni fattar säkert. Men i helgen då LOVAR jag! Nu sitter jag i alla fall och dunkar på musik och är trött, men kommer såkert inte kuna soiva för är såååå nervös... Men ja, hoppas att ni har haft en grym dag. Uppdaterar mera imorgon- Och förlåt för lite halv kass uppdatering idag... Ha det bäst! ♥

ps: har ni hört Boyfriend än? om inte lyssna på den nuuuuu! (justins nya låt för er som inte vet)



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0