you are my sunshine, boy

Hejsan!

Förlåt att jag inte har uppdaterat så suuper mycket idag. Men först var jag i skolan hade tre lektioner varav två av dom fikade vi bara på.. haha! Hände massa andra saker som jag tyvärr inte kan ta upp på bloggen, slutade vid halv tre och då drog jag mig hemåt. Syster och jag har varit hemma själv ikväll så vi har ätit god mat, kollat film och tjockat oss medf varsin Ben&Jerry's så nu är jag så sjukt jäkla mätt! Nu sitter jag och kollar på någon random film medans syster sover på soffan, hehe. Ska om ett tag gå och lägga mej och njuta av att jag haft dom sista riktiga lektionerna av åttan idag. Hoppas att ni hart en underbar dag och att ni kommer få sova super gott, ha det bäst! ♥



puss!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Sandra skönt med sommarlov? Måste säga att fotona där du har jätterödaläppar faktiskt är jättesnyggt. Du ser ut som en fotomodell. Men du är ju naturligt vacker och humor har du också tycker jag. Ha det bra kramar farmor

2012-06-09 @ 09:29:58
Postat av: Sofia<3

fan vad söt du är gumman, puss ses i skolan <3333333 :* jag har alltid älskat dig och hoppas vi kan bli ett par

2012-06-09 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0