where have the times gone, baby it's all wrong where are the plans we made for two?

Hejsan!

Dagen idag har varti bra men jäkligt kall, haha! Sofia och jag drog oss ut mot Vårberg, hehe. Gick runt där, hon visade mej vart hon bott osv. Dock så regnade det och blåste på samma gång på paraplyet gick typ sönder... jaja. Efterdet drog vi in till stan osv osv. Kom hem vid fyra och nu på kvällen har jag bara myst på med kusinerna! Nu sitter jag och lyssnar på musik och tänte ta och tvätta ansiktet, borsta tänderna osv och sedan lägga mej i sängen messa med lite folk och somna till vacker musik. Imorgon ska jag på bio och lite så, men hoppas att ni har haft en super bra dag. Ha det bäst! ♥



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0