sommarlov!

Hejsan!

Förlår för uppdateringen idag, men tror ni förstår? Gick i alla fall upp vid halv åtta, fixade mej i timmar. Vig halv elva började jag dra mej mot skolan. Mötte upp alla där, och alla var as fina! Vi var i klassrummet fick nån macka osv, sen ut på skolagården för att ha själva avslutningen, då det var några som sjöng osv... as duktiga var dom! Efter de var det tillbaka in i klassrummet för betygsutdelning, efter de stannade jag,helen och sofia klar ett tag, tog några bilder och såg ******* för en sista gång, hahahah! Efter de drog vi till ett fik, fikade lite sen drog alla hem. Vid sex tiden gick jag+min familj till TGI Friday's och åt, super gott var de! Sen gick jag och mamma och hämtade Trulsa(hunden) hos dom som hon hade varit hos, och nu är jag hemma och har världens skavsår+blåsor på fötterna efter att ha gått i helt nya klackar en hel dag... Men dagen har i alla fall varit grym! Hoppas alla som haft skolavslutning idag har haft en as bra skolavslutning och allt sånt och hoppas ni har haft en super bra start på sommarlovet. Hoppas ni aldra också har haft en as bra dag, ha det bäst så hörs vi mera imorgon! ♥

Och så här såg man ut idag:



puss!

Kommentarer
Postat av: helen

omg du var så himla snygg idag sötnows! :O

2012-06-13 @ 23:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0