när alla andra svek var det du som stod kvar och berättade för mig hur värdefull jag var

Hejsan!

Ikväll så har jag och syster varit ute på balkongen och hon har fotat mig, riktigt kul! Nu sitter jag och lyssnar på riktigt gammal (asså typ 4-5 års) musik, och tänker tillbaka. Imorgon kommer bli en toppen dag! Först bak här hemma, sen en kväll med de bästa. Snart sommarlov, har grymt med planer. såååå sjutk taggad! :D I alla fall, nu tänkte jag bjussa på en bild som är tagen för en timme sen kanske, hoppas att ni har haft en grym dag, ha det bäst! ♥



puss!

Kommentarer
Postat av: ♥ Ida - Hon som föddes med LKG

snygg klänning :)

2012-06-10 @ 13:45:47
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0