mitt liv är en fest och du är inte bjuden

Hejsan!
 
Idag har det varit en riktigt slappar dag, vaknade vid tolv nån gång, låg i sängen till strax före ett. Då blev de nån frukost/lunch, sen massa fix med bloggen, bilder osv. Har även gått osminkad och ofixad hela dagen, såg även att min bränna är cp... helt brun på typ mage och framsidan av benen, sen typ "blek" på ryggen osv... haha jaja! Sen blev de god middag, tröck en bj och bara chillat.Imorgon blir de upp , dra  och träna, städa rummet och lite så. På kvällen blir de lite besök men tar de imorgon.. nu ska jag nog krypa ner i sängen, messa med lite fina sen sova. Hoppas att ni har haft en underbar dag, ha det bäst! ♥
 
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: zulima

Bj=blowjob

Svar: skaffa ett liv lilla vän...
sandra

2012-06-30 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0