ikväll är vi hjältar, staden är vår

Hejsan!

Förlåt att jag inte uppdaterade i morse, men sov lite för länge om man säger så, hehe. I alla fall, började nio. Vi samlades på skolan sen åkte vi ut till Gärdet typ för att ha klassensdag, vi hade fem kamp fast med fyra grenar ,haha! I alla fall, det var kul och hamnade på ett bra lag. tur med vädret hade vi även, sen vif tjugo i två ungefär fick vi sluta. Då for jag hem, gick och hämade hunden på hundagis och nu ska jag strax gå och boka en klipptid tills imorgon, mitt hår är så oehört litet så behöver verkligen toppa det. Ikväll blir det kanske att träna, får se om jag orkar, haha! I alla fall, hoppas att ni har haft en as bra dag, ha det bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0