Hanna is the fucking winner!

Hejsan!

Idag blev det inte att gå på bio, oartig som jag är avkokade jag det.. Hade faktiskt ingen lust eller ork. Istället har jag legat i pyjamas hela dagen , kollat massa filmer och bara hart en slapp söndag! Sen har jag även tagit mej ett bad med ansiktsmask och så, även målat naglarna. Och nu har har precis sett bb-finalen och grattis till Hanna! Ringde typ 20 gånger utan att överdriva, hehe. Men hon förtjänar det verkligen, hoppas hon får det as bra nu med sina barn och kanske med sin lilla fästman ;) haha! I alla fall, hoppas att ni har haft en bra dag och att ni kommer vakna tigga och glada till den sista veckan av skolan innan sommarlovet! Ha det bäst!

Puss!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2961610/images/2012/pic_205230710.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0