du är fan perfekt. din röst,din kropp,ditt face och din personlighet

Hejsan!

Tänkte berätta om dagen lite snabbt, mötte upp sofia vid klickan tolv, då trog vi till värberg, chillade lite. Efter ett tag drov vi hem till mej, jag städade lite sen for vi till skolan då jag skulle ha ett "utvecklingsamtal" då väntade hon på mej. När de var slut drog vi till vårberg igen, kollade en fotbollsträning.. mer säger jag inte ;) efter de drog vi till en park nära mej, snackade lite i telfeon.. mer säger jag inte ;) haha skoja! sen drog hon hem , och vi har typ bara skypat hela kvällen pluss ett litet tefonsamtal. nu kommer dock bloggen stå tom för imorgon kommer Celinn(barndomsvän från luleå) hit , det ska bli så jävla najs. hoppas ni har haft en as bra dag, ha det bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0