dom är duktiga, dom idioterna

Hejsan!

Dagen idag har faktikst varit riktigt bra, blev bara lite kaos på idrotten. haha! Men ja, efter skolan for jag hem, tog det bara lugnt. Vif fem tiden gick jag och tränade, sen skulle mamma iväg och pappa var på resturang så jag och syster gjorde tacos till middag. Och nu har jag för ett tag sen tagit mej en dusch och har världens värk i knäna... Men ja, nu sitter jag och lyssnar på musik, ska kolla lite bloggar sen ta fram kläder tills imorgon, borsta tänderna osv sen lägga mej i sängen och somna till vacker musik. Sen måste jag även passa på och säga grattis till mina fina vän Celinn som fyllt år idag! Hon kommer även hit den 15:e Juni, så sjukt jävla! Hoppas i alla fall att ni haft en as bra dag, ha det bäst och hoppas ni kommer så sova super gott! ♥



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0