amazing dag!

Hejsan!

Dagen idag har varit as bra! Började med att jag mötte upp Sofia och Helen, vi gick och kollade runt i lite butiker. Sen gick vi och satte oss på Wayne's coffee och tog en fika, satt och snakcade om allt mellan himmel och jord i ungefär tre timmar. Sen var Helen tvungen att åka hem, då for jag och Sofia hel till henne, år lite mat, snacka med folk, garva och bara pratade. Älskar er tjejer!♥ Nu är jag hemma och har precis tagit mej en dusch, nu ska jag messa med lite folk och föröklara saker och ting, haha! Hoppas att ni har haft en underbdag och att ni kommer få sova super gott, ha det bäst!♥
 



Fyra mobilbilder från dagen!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahaha jag älskar dig sandra bästa fotot..... you know, bästa dagen med dig och helen älskar er så otroligt mkt <33333 love to you

2012-06-11 @ 19:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0