all day long

Hejsan!

Dagen idag har harit bra, vaknade vid halv tio, låg i sängen ett tag. Sen gick jag upp och fixade mej, gick och åt lunch med pappa och syser sen vidare mot stan. Hittade två klänningar, en från Ginatricot och en från Monki, så i helgen MÅSTE jag köpa en av dom.. tror jag vill ha den från Monki men vi får se. I alla fall, sen åkte vi hem. Åt lite middag, även glass,maränger och jordgubbar till efterrätt. Sveriges nationaldag ju! Sen vid åtta ungefär drog jag på mej träningskläderna och for ut och sprang i en halv timme, riktigt skönt var det. När jag kom hem gjorde jag lite armhävningar,situps osv osv. Nu har jag tagit mej en dusch, imorgon "kväll" kommer jag ha riktigt roligt. men skirver mer om det imorgon. Nu ska jag i alla fall fixa inför natten, borsta tänderna och allt det som behövs. Vad tycker ni färrästen om det nya på bloggen? själv är jag rätt nöjd, ska bara få reda på hur man får bort den fula orangea färgen som kommer under inläggen, alltså därt vart man klickar när man ska kommentera osv, någon som kan hjälpa mej? Nä men hoppas att ni har haft en underbar dag och hoppas att ni kommer få sova super gott. Ha det bäst!



3 från idag. och ja, mins solglasögon har gått sönder... haha!

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0