9:ornas middag

*Tidinställt inlägg*

Hejsan!

Det jag ska göra ikväll är att... sververa niornba på deras avslutnings middag! Låter säkert jsukt tråkigt, haha! Men det kommer bli så sjuuukt najs. Jag och några andra tjejer från min klass som ska göra det, bland annat Sofia och Helen. Just nu, eftersom att detaa är tidinställt så har jag inte så jätte mykcet information till er- För vi ska ha ett möte på skolan (vilket vi säkert redan haft när ni läser detta) Då vi ska få veta mer tider osv, men själva middagen börjar i alla fall sju och tror vi skulle vara där vid fem tiden. Alla ska ha svarta byxor och vitaktig skjorta. Sen ska vi troligen ha plattat och uppsatt hår+röda läppar. kommer bli sjukt fint. Och ett pluss är ju att det finns gott om snygga killar i nian på min skola, haha ! I alla fall, det är de jag kommer ägna mej åt denna kväll. Och innan det ska vi alla även träffas hemma hos en och fixa oss tillsammans. Kommer bli najs. Uppdaterar när jag är hemma sen, hoppas eran dag har varit as bra. Ha det bäst!



puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0