Never Say Never

Hejsan!
 
Idag har jag inte gjort nått specielt, förutom köpet av biljetterna vilket är jävligt speciellt, haha! sen har jag tränat, ätit suchi och kollat never say never, kan typ inte fatta att jag ska få se han. live i globen. det är sjukt... nu sitter jag i alla fall och målar naglarna och har två flätor i håret, super längesen jag hade det. asså ska sova med dom och läåta håret bli lockigt, inte så att jag ska gå ut med två flätor dirket.. haha! Är fan as trött... ska kolla lite bloggar sen lägga mej i sängen och smsa med lite folk. hoppas att ni har haft en as bra dag, och att alla som ville fick dag i biljetter. ha det bäst! ♥
 
 
 
fyra från dagen.
 
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0