kommentera utmaningar!

 
Och för er som inte orkade kolla på videon....
Nu vill jag att DU kommeterar en "utmaning" jag ska göra under sommarlovet, jag kommer välja ut 5 stycken ungefär. ALLA som kommer med ett förslag kommer få en länkning, oavsätt om jag väljer just ditt förslag eller inte, har du inte en blogg så kommer du få ditt namn uppskrivet här. Och får jag inte ens fem förslag så blir det inget med de... haha! Så kommetera nu, det får vara hur random som hälst. ! Ha det bäst! ♥
 
puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Gå ut på stan med "Justin Bieber" inskrivet i pannan :)

2012-07-05 @ 14:16:02
URL: http://nataliiejohansson.blogg.se
Postat av: fanny spolander

Ät mjöl som om de vore godis.
Låtsas vara full och gå om kring i stan.
Sminka dig jätte fult och låtsas som om de är seriöst(på video)drick vatten upp och ner.
Sätt mentos i Cola light
Bada i nån fontän i stan.

2012-07-05 @ 14:57:13
Postat av: aLva

Samla ihop ett tjejgäng och klä ut er, låtsas att ni har möhippa och att du ska gifta dig. ;)

2012-07-05 @ 19:26:56
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se
Postat av: olof

Stoppa den största sked du har full med bakpulver i munnen sen dricker du cola! Eller ta en matsked kanel och svälj

2012-07-06 @ 12:25:33
Postat av: Hanna

Blanda te.x smör, mjölk och kakao och drick upp det xD :D

2012-07-07 @ 12:38:12
URL: http://hannaswonderland.blogg.se
Postat av: Frida Baudin

sminka dig As fult och gå med det i stan (din syrra ska sminka dig) gå på stan och börja dansa bakom folk så att dom inte marker och om dom gör det ska du komma med värsta förklaring. gå fram till en snygg kille på stan och säng typ "tjenare kexet står du här och smular. :p

2012-07-09 @ 17:58:16
Postat av: sara

Sätt dej på tillexempel en buss, hitta nån kille som ser bra ut, gå fram till han och räck fram en lapp. på den lappen ska du ha skrivit något+ditt telefon nummer , haha!

2012-07-10 @ 08:35:57
Postat av: sofia love you

sätt dig på ett tåg och åk hem till stockholm din lilla mupp, dansa på stan med låten dansa pausa :P <3, gå på stan med en kompis/ mig och leta upp den snyggaste killen och fråga om hans nr :P <3

2012-07-14 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0