i mina ögon har du inte längre någon makt

Hejsan!
 
Förlåt för att jag suger på att uppdatera... men är hälldre ute och njuter av vädret nu än att sitta inne- Har i alla fall varit på stan med pappa och syster, fick lite saker med mej hem som jag tänkte visa i en videoblogg lite senare. Blev även ett lunch stopp på Max, som jag inte ätit på , på tyo tusen år. haha ! I alla fall, igår kväll blev det ett samtal med min fina vän celinn, saknar henne enormt! Men imorgon bär det ju av mot Luleå, så inte så länge kvar tills jag får träffa henne!  Så ikväll blir det att packa lite, sen även ut och äta middag med familjen, mys! As mega bra väder idag, men hoppas att ni har haft en super bra dag. Ha det bäst! ♥
 
4 från dagen.
 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0