drar på mej fetaste leendet och låssas som att ingenting har hänt

Hejsan!
 
Förlåt för uppdaterigen igår och idag. Men dagen igår började as bra, värsta leendet på läpparna och humöret på topp, träffade upp Helen och vi gick på bio och hade as trevligt, mycket att snakca om nu när vi inte sätts på länge. Sen gick jag hem... fick ett sms, var tvungen att tänka, ränsa tankarna, bara låta tårarna rinna... Pallar inte mer... tur att man har underbara vänner som alltid finns där för än, om det är här i stockholm eller 100 mil bort. Älskar er!♥ I alla fall... somnade med tårarna rinnades men vaknade med fetaste leendet, så härlig känsla! Klockan åtta mötte jag upp Madde och vi drog vidare mot grönan där vi har varit hela dagen, åkt typ alla karuseller, fritfall tilt 5 gånger... dom som jobbade där kände till slut igen oss... haha! Nu är jag i alla fall hemma, ätit lite middag, tagit på mej mjukiskläder, tagit bort sminket och satt upp häret i en svans, härligt! Dagen blev ju inte häller sämre av att man får veta att JUSTIN KOMMER TILL SVERIGE DEN 22 APRIL 2013 OCH BILJETTER BÖRJAR SÄLJAS DEN 6 JULI... älska livet lixom! Nä , men nu ska jag slå på en film jag hyrt (shoo bre) haar grymt höga förväntingar men vi får se, mendans jag smsar med dom som faktikst får mej på dra humör. Hoppas eran dag har varit bra och komihåg, igen ska NÅGONSIN få krossa er så mycket att ni inte kan klättra upp igen, var stark vad det än handlar om, småa som stora saker! Ha det bäst! ♥
 
 
 
                                                                                                Gammal bild men det får gå.
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0