as long as you love me

Hejsan!
 
Idag har jag inte gjort mycket alls faktikst, riktigt skönt..! Efter middagen drog jag i alla fall ut och sprang i ca 40 minuter, märkte hur dålig kondition jag faktiskt har.. haha! men orkade hela i alla fall, när vi åker till Luleå blir de mycket kondition i alla fall, för inget gym jag kan gå till direkt. Sen kommer jag inte kunna sova häller... Justin biljetterna släpps ju imorgon , jag ska ha GC biljett och har bett mamma ställa klockan så hon klockan nio kan sitta och klicka hem en. Sen har hon gjort mej as nervös, hon ba: tänk om internet går sönder imorgon då.. tror ni de kommer bli lättare och somna då eller...? haha! nä, mend annars då.. sitter jag chattar med lite härligt folk sådär.. men hör av mej imorgon om jag fått min biljett eller inte... haha. Asså om jag inte får en vet jag fan inte vad jag gör... hoppas i alla fall att ni har haft en as bra dag, ha det bäst ! ♥
 
 
Random bild jag redigerade igår typ...
 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0