livet är en gåta. Du är gåtans svar

Hejsan och "godmorgon"
 
Vaknade vid halv elva idag, låg i sängen ett tag. Fick ett sms av min fina, blev på bra humör. Fixade mej, lockade håret osv när jag hade lockat klart och skulle välja kläder kom jag på att jag ville ha klänning, och tyckte det blev lite för fint med klänning + lockigt hår, haha! så slängde upp håret i en svans! Nu fick jag lite bråttom.. ska ta något att äta sen börja dra mej mot Sofia, och spendera hela dagen + natten med henne, mys! Hoppas att ni kommer få en as bra dag, hör av mej senare under dagen. Ha det bäst! ♥
 
Dagens:
 
Klänning: H&M sen kör jag på converse och jenas jacka!
 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0