everything is gonna be alright

Hejsan!
 
Kvällen igår blev riktigt lyckad, drog ut ett tag. såg massa fint... haha! Kom hem lite efter elva, chattade med folk, herregud... Och seriöst.. kommer ni ihåg dubbelliv? haha, vi chattade med joel på kik i går som spelar alex(tror jag han heter?) i den serien... gjorde serilöst hela kvällen,haha! Sen slog vi på en film och somnade vid halv sex, vaknade halv elva... lite trött med de funkare väll. Sofia for hem för ett tag sen och nu ska jag fixa mej lite, sen ikväll blir det middags gäster. föröker även lära mej hur man byter header på nya blogg.se går dock sådär.. hehe! om nån vill hjälpa så får ni mer än gärna göra det! Men nä.. nu ska jag slå på musiken på max och fixa mej.. hörs senare, ha det bäst! ♥
 
 
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0