påsk helgen

Tidsinställt inlägg

Hejsan!

just nu sitter jag nog i skolan om inget annat har hänt. Idag så kommer vi(min familj) att åka till ett ställe vid typ Norrtälje och vi har hyrt en stuga, super mysigt där! Vi var där förra året på påsken också och sp har vi varit där några sommar osv. men ja i alla fall, vi kommer stanna där till måndag eftermiddag och ha lite ledigt! Kommer därför inte heller ha med mej datorn, men mobilen är med så någon måbilbloggning ska det nog bli, men vi får se hur uppdaterigen kommer bli. men ska förka med i alla fall ett inlägg per dag. kameran kommer även följa med så det blir najs. Men ja, det var bara det jag tänkte säga, och vi kommer nog åka iväg vid fyra halv dem kanske? Hoppas att ni kommer få en underbar påsk helg allihopa! Ha det bäst!  ♥



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0