hur är det nu...?

Hejsan!

Får frågor ibland om varför jag bytt skola, om hur jag mår nu,hur jag mår i skilland från då och nu och om jag saknar någon från min förra klass, så ska ta det nu.

Varför jag bytte skola vill jag inte ritkigt gå in på här i bloggen.. ett fåtal personer som vet. Men pallade helt enkelt inte mer. Förr måde jag faktiskt verkligen dåligt, (nej inte så långt så jag hade kommit till självmordstankar, men ändå mycket dåligt) Då var jag på noll och nu är jag på sextio kanske, asså fattar ni? Bara efter att ha bytt skola, och bara hunnit gå där i en vecka. Och redan känna sig sååå mycket bättre, bättre självförtroende, bättre vänner, bättre arbetsro i skolan, roligare fritid ja allt! Så nu är jag verkligen på god väg upp! Och om jag saknar någon från min förra klass, nej det gör jag inte! Tänk av typ tjugo personer så saknar jag inte en ändå, förstår ni hur sjukt det egentligen är...? Men ja, mycket mer vill jag inte gå in på det här, ute på bloggen. Dom som "behöver" veta allt, vet allt. Ha det bäst! ♥



Att jag ens lät dom gå så långt gör mej förbanad på mig själv...

Kommentarer
Postat av: Farrmor

Kramar till dig är man nere på 0 så kan det bara bli bättre, så är det! Vi syns snart / farmor

2012-04-15 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0