don't fight for someone who woulden't fight for you

Hejsan!

Det blec tyvärr inte att träffa Johanna idag, då hon inte kunde. Istället drog jag in till stan och köpte lite nödvändiga saker, sen gick jag iväg och tränade och har för ett tag sedan tagit mej en dusch. Har precis sett på big brother och nu blir det att sova eftersom att jag ska till tandläkaren klockan åtta imorgon... Men i alla fall har suttit och fixat ett litet schema för veckan, så jaa.. ↓



Ja, det är väl veckans planer, har ni något roligt inplanerat i veckan? Och sen ska det även bli massa uppdatering här på bloggen- Men hoppas att ni har haft en underbar dag, ha det bäst! ♥



Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0