be yourself, everyone else is taken

Hejsan!

När jag kom hem så satte jag mej och fixade med bilderna och videon (↓) Sen har jag tagit mej ett bad med ansiktsmaks, hårinpacking och fixat naglarna! Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med fina ♥ Imorgon blir det kanske att träffa en gammal vän, vi får se. Och så måste jag hinna ut på stan en snabbis också. Har ni sett min nya herader? om inte tyck    F5, var lite less på allt rosa osv. så ja, vitt och en ny bild fick det bli! Nej , men nu har jag inte mycket mer att skriva om, ska väl om någon timme börja dra mej mot sängen och sova ett par timmar, vi hörs mera imorgon. Ha det bäst! ♥



Puss!

Kommentarer
Postat av: Kassy - En Tjej Med Stil

Kul med lite egen skönhetsbehandling :)

Har du påsklov nu ?

2012-04-10 @ 00:13:29
URL: http://kaassssyy.blogg.se/
Postat av: Moa Lindeman

Du är sjukt vacker!

Haft en bra dag?

Kram!

2012-04-10 @ 00:36:53
URL: http://moalindeman.blogg.se/
Postat av: klara

du sminkar dej sjukt fint! :D

Kan du göra en sminkvideo?



2012-04-10 @ 12:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0