when you smile the whole world stops and stares for a while

Hejsan!

Nu tänkte jag dra dagen lite snabbt här,
Började med skolan, vilken vad rätt jobbig idag. Efter skolan så drog i alla fall jag,Sofia och Helen till slussen och gick och kollade i några butiker. Sen träffade jag även Bella (från min förra skola) sjukt kul! Blev helt glad :D I alla fall, efter att ha stått och pratat i kanske tjugo minuter så drig jag,Sofia och Helen oss vidare mot vattnet och satte oss där och ringde lite och så. Vid fem var jag hemma då gick jag och hämtade hunden på dagis, sen vid sex drog jag och tränade. Och nu har jag precis tagit mig en dusch och väntar på att big brother ska börja, så grymt skönt att man är ledig imorgon! Dock måste jag ta tvättstugan, men bättre än att vara i skolan såklart. Hoppas i alla fall att ni har haft en underbar dag, hör nog av mig lite senare under kvällen. Ha det bäst!♥

Ursäkar verkligen att det inte blir någon bild i detta inlägg...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0