lär känna mig

                                                              tio frågor om dig själv

ditt namn? - Sandra Baudin

när fyller du år? - 9 december

vad har du på dig just nu? - sovtröja,shorts

vilken årstid är bäst? - sommar

vad tycker du mest om hos dig själv? - Mitt hår , och läpparna (haha..!)

vad är du bra på? - hm.. inget specielt. haha!

vem älskar du mest på denna jord? - familj, vänner

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - båda

5 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - hm.. ingen vet allt, men dom som vet mest är Lina och Celinn

vem är roligast av dina vänner? - hm, kan inte välja

vem är snyggast av dina vänner? - alla mina vänner är snygga.,

vem är den du helst har filmkväll med? - Mina tjejer!

du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - mej själv? haha!

 

9 frågor om idag

vad har du gjort? - legat hemma och varit sjuk, sovit

har du varit glad idag? - jo,

har du varit ledsen idag? - nej

har du gjort något bra idag? - nej haha

vad ska du göra nu? - äta snart kanske, inte ätit på hela dangen. Sjukt hungrig!

har du gjort något dåligt idag? - nej

har du duschat idag? - nej (fräch jag vet)

är du trött nu? - nja, sov nyss så...

 

 

övrigt

är du hungrig just nu? - ja

vad är klockan nu? -  17:38

vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se facebook.se

 

familj

hur länge sen var det du träffa din morsa? - typ 20 minuter?

hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår kväll

har du syskon? - ja

har du något djur? - hund

lyssnar du på musik just nu? - nej

i så fall, vilken låt för tillfället?

kärlek

har du kysst någon idag? - nej

har du ett förhållande? - nej

är du romantisk? - kan du väl inte fråga mig?

har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej,

är du svårflörtad? - nja, beror på vem man frågar.

har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja

har du nån gång slagit någon? - nej

har du lekt med någons känslor? - nej,varför göra det..?

vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande

har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej, 20 stycken samtidigt!

är du en bra pojk/flickvän? - hoppas jag väl..?

vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - vill ni allt veta va?

hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - trodde det här var min blogg..?

har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej

skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - usch nej, aldrig

vad gillar du för stil på tjejen/killen -  typ "bög stilen" om ni fattar..? haha!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0