grönan hela dagen

Hejsan!

Idag har ju inte uppdateringn varit bra alls, men var ju på Grönan. Dagen har i alla fall varit as bra! Mötte upp Helen vid zinken vid ett tiden, sen drog vi oss mot grönan, var där till klockan sju ungefär. Åkte typ allt.. utom Extrem tror jag... Popexpress blev det även 3 gånger, seriöst den bästa karuselen på hela Grönan! Men så ja, dagen har varit grym, utom att Helen lurade upp mig i Insane... hade så jäkla ont i nacen och höftbenen eller vad det nu heter...? Men ja, nu har jag för ett tag sen tagit mig en dusch och precis sett big brother. Börjar även tio imorgon vilket är jäkligt skönt, rätt lugn dag på skolan också vilket är najs! Nej men nu sitter jag och lyssnar på musik och ska ta fram kläder tills imorgon, borsta tänderna osv. Hoppas att ni också har haft en bra dag, ha det bäst och sov gott! ♥





Två ego från dagen

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0