Tillbaka

Hejsan!

Nu är det såhär att jag är tillbaka på min blogg här på blogg.se!

tykcer att blogg.se är finare, mindre reklam osv. Hade rätt mpnga läsare på min förra blogg (devote.se) så hoppas att jag kommer kunna hålla statistiken även här, och hoppas på att få nya läsare! Nu ne typisk blogg-fakta-text-till-nya-läsare:

Jag heter då Sandra Baudin, kommer från Luleå men bor nu mera i Stockholm. Är född 1997, älskar shopping,mode,smink och allt sånt. Håller min uppdaterign rätt bra men text och videobloggar. Älskar Justin Bieber men ska föröka att inte skriva ås mycket om han eftersom jag vet att alla in gillar han.

Så ja, nu ska jag ha min blogg här och hoppas att ni kommer gilla den, tänkte även starta den nya bloggen med ett videoinlägg som kommer upp lite senare.stay tuned. Ha det bäst !♥



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0