nervös

Hejsan och godmorgon.

Vakande halv sju och nu är jag klar. vid kvart i nio ska jag börja dra mej mot *** ******. Ni får veta i helgen! Men är i alla fall suuuuper nervös... men det ska nog gå bra. Efter det blir det att åka till skolan och ha hemkunskap sen hem och inte göra mycket alls. Kanske plugga lite, eller har inget att plugga... haha! Men ja, nu ska jag gå och borsta tänderna osv. Hoppas ni kommer få en grym dag. Ha det bäst! ♥

Dagens:



Jenas- Dr Denim Tröja-H&M Jenas väst-Ginatricot Halsband-JC

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-03-27 @ 09:41:08
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0