amazing

Hejsan!

Kom till nya skolan vid tio över åtta då fick jag mitt skåp och så. Sen hade jag lite lektioner osv. Slitade tjugo över tre, och tack till alla som visade mej runt osv. Känns som att jag kommer trivas bra! Nu är jag i alla fall hemma och senare ikväll blir det troligen att gå ner till våra grannar ett tag och ja, vt inte ritkigt. Till middag ska vi i alla fall äta räkor, så sjukt gott! Och nu så lovar jag er en bättre uppdatering men det har varit så himla mycket med uppspelen och så , så har helt enkelt inte hunnit md bloggen. Men nu ska det bara som vanligt igen, hoppas att ni har haft en grym dag . Ha det bäst! ♥



Just nu.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0