Outfit

Hejsan och godmorgon!

Vi hade rast klockan tio och bästa lektion börjar 10:25, så börjar då istället. Chill! Nu har jag i alla fall varit på Ica, då vi ska ha med fika till skola idag. Sista riktiga skoldagen nu då, känns sjukt underbart, haha. Nu sitter jag i alla fall på tunnelbanan till skolan och har på mej shorts , härligt ! Haha, kommer nog dock frysa när jag ska hem då det skulle bli kallare på eftermiddagen.. Men ajja, hoppas ni har sovit riktigt gott och att ni kommer få en underbar dag. Ha det bäst!

Dagens outfit

Shorts-forever 21 blus-primark

Puss!


Kommentarer
Postat av: madde

ooohjävlar vad snygg du är sandra! ;) <3

2012-06-08 @ 11:55:46
URL: http://typmadde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0