bulgarien

Hejsan!
 
Nu har jag inte bloggat på väligt länge, det ber jag om ursäkt för men...
Celinn kom hit med hennes lilla syster förra fredagen och stannade tills förra onsdagen, vi har haft grymt kul. Shoppat,kollat "fotboll",myst i parken med jordgubbar, suttit ute efter midnatt och bara snackat och skrattat för mycket, haha! hon åkte hem på onsdag kväll, sen på torsdagen klockan fem gick mitt och mammas plan från Arlanda mot Bulgrien. Vi var där en vecka (kom alltså hem igår) , Vi träffade en annan familj där vart deras mamma och min mamma hade typ jobbat , nånting blablabla kommer inte ihåg, haha! Men det har i alla fall varit as bra, tagit lite bilder som jag tänkte att ni skulle få. Sitter hör helt ofixad så ne videoblogg blir det nog inte idag, utan imorgon istället! Idag ska jag bara mysa med restren av familjen (som fick stanna hemma, haha!) , äta gott osv osv. Hoppas ni har haft det riktigt bra medans jag inte har bloggat. nu ska uppdateringen vara som vanligt igen, i alla fall den här veckan! Bilder från resan kommer upp ikväll, ha det bäst! ♥
 
 
puss!

Kommentarer
Postat av: aLva

Vad var det för bok? :)

2012-06-29 @ 22:36:20
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0