snälla låt aldrig denna stund ta slut

hejsan!

Tänkte börja med en liten film resension av PLAY-
den var bra, men inte såå bra osm jag trode att den skulle vara, kanske för att jag hade suoer höga förväntlingar? Men tycker i alla fall att man borde se den, vekligen värt att se den! 3,5/5

Ja, sen blev det sen middag vid tio över åtta, kinamat. Nu har jag tagit mej en lång dusch med hårinpackning osv. Imorgon är det skola igen, känns väl helt okej, och ännu bättre med tanke på att man börjar klockan tio. Skönt! Men ja, nu måste jag packa ner idrottskläderna och chatta lite mer med fina. sendan borsta tänderna och sova, kommer kunna sova ända till åtta imorgon! Hoppas att ni har haft en grym dag, ha det bäst! ♥



Puss!

Kommentarer
Postat av: moa&johanna

bloglovin byte!

kommentera vilket nummer du blev så gör vi detsamma sen!

vill börja följa din blogg, verkar rolig :)<3

2012-04-01 @ 22:26:49
URL: http://mmoajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0