saft,saft hallonsaft

Hejsan!

Jag vet fan inte vad som hände med att jag skulle städa rummet, hm..? Istället har jag kollat film, snackat med finaste Celinn, båda hade saker att berätta pratade i typ två timmar... haha! Ska bli så gryymt kul när jag ska upp till Luleå till valborg, och sen när hon kommer i sommar! Men ja, nu sitter jag och lyssnar på musik, messar med fint folk och dricker sanft. Nej inte hallonsaft, jordgubbssaft. Ville bara ha en rolig rubrik... Men nej, nu är känner jag att jag är lite för trött, så ska gå och ta bort sminket osv sedan krypa ner i sängen. Kommer somna med ett leende,älskar den känslan! Men vi får höras mera imorgon, ha det bäst!♥



Saft is the shiet

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0